Doći ću ti u snovima

Snovi u kojima se volimo počeli su pre prvog poljupca. U prvom, ležali smo na palubi broda i smeškali se jedno drugom. Java koju sam provodila sa drugim kontrolisala je san – ostali smo na pogledima.

Iako smo na različitim mestima svaki put, snovi se nadovezuju jedan na drugi. Nebitno je što mi u jednom pomažeš da ispred trafike zapalim cigaretu, a u narednom ispijamo votku u pustinji, znam da ćeš me uvek gledati onako toplo kako samo ti znaš. Čak i kad si za stolom sa konkurencijom. Ili se samo srećemo u hodniku, noseći uloge u kojima smo se upoznali. Znam i da ću se ježiti od tvojih poljubaca, ako budu režirani za ovaj susret.

U jednom snu, nisi imao nogu. Od kolena do stopala. Priželjkivala sam san u kome ćeš ceo biti od drveta, da te mogu tu ostaviti, bez bojazni da ćeš vaskrsnuti u nekoj narednoj noći. Uzalud. Par meseci kasnije, upao si na neku zabavu i uhvatio me za ruku pred svima. Uspaničeno sam izvukla dlan iz tvog, nadajući se da nisi osetio kako sam zavarničila od tvog dodira. Nacerio si se dok si gledao kako odlazim. Naravno da jesi.

Noćas sam gledala na instagramu kako šetaš sa nekada zajedničkim prijateljicama. Poželela sam da otrčim na Savski kej, u nadi da ću te sresti. Ostala sam u svojoj fotelji. Sada, kada ni tih devojaka više nema na mojoj javi, ne moram da živim u neprestanom strahu da te neko ne spomene i želji da to ipak uradi. Moram samo da čekam naredni san.

Ostavite odgovor

