Više te ne puštam

Beličasta haljina za čarlston mi klizi niz telo. Lupkam potpeticama svojih plesnih cipela dok prolazim kroz polupraznu dvoranu. Što su masivna vrata bliže, više ubrzavam korak.

Među malobrojnim ljudima koji stoje po ćoškovima je on. Drug mu nešto priča, ali ostaje bez odgovora; on nemarno šara pogledom po sali. Nastavljam ka izlazu, nadajući se da me nije video. Ipak, osećam da jeste.

Još samo par koraka. Da hodam brže, pod bi počele da ukrašavaju rupice koje ostaju iza mene. Čujem kako zaustavlja druga na pola priče, izvinjava se ljudima koje odguruje sa puta, počinje da trči.

Čim pređem prag, osetim njegove ruke oko sebe. Stigao me je, stegao me je i uspeo da me zaustavi. Pokušavam da se otmem, ali mi ne da. Odustajem. Par trenutaka hvatam dah, a onda se okrećem ka njemu.

Gledam ga. Čitam mu više te ne puštam u očima; staklo njegovih naočari samo uvećava taj izraz. Gleda me. Ni ne sluti moj naredni potez.

Podignem se na prste kako bih dohvatila njegove usne. Korakne unazad, ali me zadrži u zagrljaju. Koraknem ka njemu, da sačuvam ravnotežu.

Čekaj, kaže, pokvarićemo ono što imamo. Znam na šta misli – jedan poljubac i gotovo je sa prijateljstvom. Više nema povratka, ništa neće biti isto.

Šta da pokvarimo, odgovaram. Ne pričamo dve godine, neće biti prvi put.

2 thoughts on “Više te ne puštam

Ostavite odgovor

