Hoću da bez mene možeš, ali ne želiš

Pre dve godine

posle prve svađe

kupovala sam eurokrem

po mećavi ga donosila do njegovih vrata

direktno iz Pančeva

prekinula sam ga dok je vežbao

ali mi je skuvao čaj

nije mi dao da idem do poslednjeg autobusa

pratio me je do doma

pa se pešice vraćao kući

 

Pre godinu dana

nismo se toliko svađali

nije ni da smo imali kad

uvek se povuče

čim nađe devojku

ili

da budem diplomata

naš odnos je sazreo

lagano smo brali plodove

i lenjo uživali u njima

bolje?

 

Ove godine

ćutimo

rekao mi je jednom

hoću da bez mene možeš

ali da ne želiš

e pa, sad

i mogu

i želim

Ostavite odgovor

