Memento: kombinacija

Znali smo da imamo ograničen rok trajanja. To nas nije sprečilo da se zaljubimo.

Na žurci je bio pored rakije – naravno da smo se upoznali. Bežala sam od njegovih poljubaca i pogrešno upamtila kako da ga nađem na fejsu, ali smo se pronašli. I otišli na doručak. Pa na kafu. Koju ne pijem. Učio me je da igram PES, pravila sam mu društvo u kupovini i obilaženju tržnih centara, gledali smo satiričnu emisiju njegovog imenjaka. Odgledali smo i ozbiljan film, bez pauza, i provalili ga iz prve. Njegova soba je bila moja oaza. Kada me je naljutio komentarom, rešio je da se iskupi palačinkama. Šetali smo dva sata i promenili tri autobusa, pre no što smo pronašli otvorenu palačinkarnicu.

Jednom sam mu rekla da sa nekim najviše volim da se tuširam i da pored njega zaspim. Tuširanje može, odgovorio je, ali spavanje nikako. Ne mogu da prebrojim jutra u kojima smo se budila u njegovom krevetu. Tuširanje smo ostavili za poslednje jutro, tik pred iseljenje. Posle sam sušila kosu u donjem vešu, a on je pokušavao da zapamti svaki delić mog tela. Posle je obrijao bradu koju sam volela, a ja sam pokušavala da zapamtim svaki tren našeg poslednjeg jutra.

Hteo je da me povredi poslednjim rečima – da je sve bilo samo seks. Tako ću ga zamrzeti i lakše zaboraviti, mislio je džentlmen pod maskom grubog frajera. Otišao je znajući da nije uspeo da me slaže. Nadala sam se da barem sebe jeste.

Ostavite odgovor

